wymiana licznika w octavii 2003 rok - jaki kupić !!!

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • arekwhsky04
    Classic
    • 2012
    • 4

    wymiana licznika w octavii 2003 rok - jaki kupić !!!

    Zamieszczone przez Andys
    poszła do śruby M8 mocującej taką wielką rurę do karoserii przy skrzynce z bezpiecznikami wewnątrz auta.
    i też dobrze
    wisky
  • Atiman
    Classic
    • 2010
    • 27

    #2
    wymiana licznika w octavii 2003 rok - jaki kupić !!!

    witam

    mam prośbę, poprzednio w mojej skodzie siedział silnik benzynowy 1,6 obecnie jest 1,9 TDi 110 KM, chcialbym teraz wymienic licznik których jest 11 modeli 1U0 920 841 J, 820 G itp. czy po prostu jest jeden rodza licznikówj tz. do benzyny i do diesla a ostatnie trzy litery kodu symbolizowały rok produkcji i moc silnika tak jak sie to ma z wiatrakami np 1J0 959 455 F które przechodzi w K które przechodzi w L a wiaże się to z rocznikiem samochodu bo wiatraki tak naprawde sa takie same

    Szukałem i nie wiem czy dobrzez znalazłem, 110 KM silniki maja dwa oznaczenia ASV oraz AHF i niby na stronie serwisu pasuje do tego licznik 1U0 920 800 F który kosztuje ok 550 euro

    Obecnie swieci mi się czek silnika czy może się to wiazać z tym iż do komputera nie został wgrany program diesla, bo spalanie jak na diesla jest spore a przed uruchomieniem pojazdu mam cztery krótkie sygnały dzwiękowe, vag wskazuje błędy spalania

    pozdrawiam

    Komentarz

    • sew1981
      RS
      S_OCP MemberModeratorr
      • 2009
      • 10917
      • Fiat

      #3
      Atiman, zmieniłeś engine z benzyny na diesla? wow....I kompa nie zmieniłeś? to w ogóle działa? przecież tam na pewno siedzi inny sterownik w dieslu, szczególnie moduł silnika

      Komentarz

      • Sebastian
        Rider
        • 2004
        • 412

        #4
        Atiman,jak udało Ci się uruchomić ?? :shock: co masz na myśli wysokie spalanie ??
        RS BLUE

        Komentarz

        • Buli.31
          Drive
          • 2010
          • 82

          #5
          Sprubuj zmienić kodowanie licznika przy pomocy VAGA

          [ Dodano: Pią 18 Mar, 11 11:50 ]
          Poczytaj tu http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...r=asc&start=15

          Komentarz

          • Atiman
            Classic
            • 2010
            • 27

            #6
            przejechane 300 km po mieście i pół baku nie ma, na komputerku nie da rady zejść ponizej 7,5 l, inaczej sprawa wygląda w trasie, po długiej jezdzie komputer wskaze 6,5 l, jeszcze jedna rzecz mnie zaciekawiła, na postoju rośnie spalanie w kilka sekunk o 1 litr a przy ruszaniu spada, w poniedziałek bedę miał dostęp na komputer to sprawdzę nr sterownika silnika, czy wgrany jest soft od benzyny czy diesla a check na vagu pokazuje ( jak sprawdzałem poprzednio błędy spalania ) po wykasowaniu błedu zapala się ponownie po 100 km, postaram sie takze wyjac licznik i zobaczyć producenta i numery

            Komentarz

            • agrala
              Rider
              • 2011
              • 397

              #7
              Licznika nie musisz wyciagac - jak podlaczysz vaga to pokaze nr.
              Daj nr bledow jakie sa w silniku to moze sie cos poradzi z tym spalaniem.
              Komfortowie kierunkowskazy - włączasz 1 a miga 3x
              Emulator czujnika poziomu oleju G266
              Napraw sterowników AIRBAG

              Komentarz

              • Atiman
                Classic
                • 2010
                • 27

                #8
                oki, napiszę kody błędów, tak się zastanawiam czy rzeczywiście nie ma to związku z softem, egr, lużny przewód na vacum pompy... ale egr, vacum czy luzne przewody nie powodowały by wzrostu spalania o 2 czy 3 litry na przejechane 100 km

                [ Dodano: Sob 19 Mar, 11 01:06 ]
                mniej więcej tak wygląda cena wkładów vdo: ( wkładu licznika )

                Wkłady VDO:

                - CAN IMMO3 full FIS 450 zł

                - CAN IMMO3 pół FIS 90 zł

                - CAN IMMO3 bez FIS 60 zł

                - CAN IMMO2 pół FIS 70 zł

                - CAN IMMO2 bez FIS 60 zł

                - bez CAN IMMO2 MFA 90 zł


                - bez CAN IMMO2 bez MFA 60 zł

                Komentarz

                • agrala
                  Rider
                  • 2011
                  • 397

                  #9
                  Czemu chcesz zmieniac soft w liczniku?
                  Z teo co pamietam to w blokach mierzonycj w VAGu pokazywalo chyba spalanie w dieselu w l/h - moglbys to porownac z tym co jest na liczniku i wiedzialbys czy licznik pokazuje poprawnie spalanie.
                  Co do sterownika silnika to watpie zebys mial wsadzony od benzyny, nie slyszalem tez zeby ktos zmienial soft w sterowniku silnika i w ten sposob otrzymywal sterownik do diesela z benzyny.
                  Komfortowie kierunkowskazy - włączasz 1 a miga 3x
                  Emulator czujnika poziomu oleju G266
                  Napraw sterowników AIRBAG

                  Komentarz

                  • Atiman
                    Classic
                    • 2010
                    • 27

                    #10
                    dokładnie sterownik na pewno jest od diesla, a cio do spalania to widać po wskazniku poziomu paliwa, może przypadkowo przestawione sa parametry vagiem cio powoduje wieksze spalanie ? zalałem skodę do pełna , przejechane jest 300 km i nie ma pół baku, może trzeba wprowadzić ustawienia oryginalne pod silnik

                    [ Dodano: Sob 19 Mar, 11 12:55 ]
                    znalazłem firme na ślasku, wysyłasz licznik, sterownik i dwa klucze i działaja, teraz czekam na info jak sie sprawa prezentuje z pełnym fis i 1/2 fis

                    [ Dodano: Wto 22 Mar, 11 19:06 ]
                    odczytałem swój sterownik EDC 15VM+2V ale dziś jak podłaczyłem kompa od znajomego boscha to wskazał bład skrzyni biegów oraz wiatraka chłodnicy

                    [ Dodano: Czw 31 Mar, 11 01:25 ]
                    witam

                    komputer pokazał błędy

                    062A wskazanie deaktywacji airbaga pasażera, przerwa
                    04CC Włącznik dezaktywacji poduszki powietrznej pasażera przerwa


                    Nie mam pociągnietych kabli pod włącznik i wyłacznik od poduszki pasażera


                    0529 air bag sterownik zablokowany, brak napięcia

                    467 C Interfejs CAN sterowanie skrzyni biegów - brak wiadomości ze sterownika airbag
                    46A0 wentylator chłodnicy 1 przerwa/zwarcie do masy

                    [ Dodano: Czw 31 Mar, 11 01:29 ]
                    sterownika nie mozna odblokowac !!!

                    [ Dodano: Czw 31 Mar, 11 01:50 ]
                    tz, wyłaczyc w nim dezaktywacji poduszki pasazera bo wciaż o to pyta

                    Komentarz

                    Pracuję...